Retour à la liste des résultats
Nouvelle recherche

Notice complète

Niveau : Notice complète.
Auteur : [Charles Estienne]
Titre bref : Dictionarium Latinograecogallicum
Lieu/Imprimeur/Date : [Genève] : Guillaume de Laimarie, 1592
Notice RIECH : Imprimeur/Editeur 1
Format : In-8°
N° : GLN-6766

Informations complémentaires

Titre entier : 1 : Dictionarium Latinograecogallicum. Jam recens post omnium editiones excusum, necnon infinitis pene dictionibus cum graecis tum latinis, adjuncta gallica interpretatione adauctum. Ex quo latinarum dictionum genera, modus declinanadi et conjungandi, tanquam ex thesauro depromi possunt.. Avec les mots françois, selons l'ordre des lettres.ainsi qu'il les fault escripre, tournés en latin. Item Ciceroniana epitheta, antitheta et adverbia verbis adjuncta, per Horatium Tuscanellam collecta, huic editioni nunc primum seorsum calci subjunximus. Quo facilius dignosci possit quam copiosior sit haec editio praecedentibus, vocabulis adjectis hanc notam ¶ praeposuimus. Haec postrema editio aucta : et à quamplurimis mendis, quae tum in latinis, tum maxime graecis vocabulis delitescebant, repurgata.
2 : Les mots francois selon l'ordre des lettres, ainsi qu'il les faut escrire, tournés en latin. De nouveau augmentés, outre les plhraases, de plusieurs dictions francoises et latines
Adresse sur la page de titre : 1 : Apud Guillielmum Laemarius, M D XCII. [lecture douteuse sur le seul exemplaire connu].
2 : Par Guillaume de Laiarié. M. D. XCII.
Nb. pages/feuillets : [264] : [76] f.
Signatures : A-Z8, Aa-Kk8 : a-o8, p4
Matière : grammaire, manuel scol.
Langue : français
Notes : La section « Ciceronia epitheta, antitheta et adjuncta, ab Horatio Tuscanella, ex familia Magistri Lucae Florentini, hoc breve in corpus redacta, et romani candoris studiosis, instructa (ut aiunt) acie condonata » va du f. m6r au f. p4v de la partie française

Marque(s) typographique(s) (1)
Image Description Place
H117o Marque à l’homme regardant le ciel du haut d’une montagne, 56 x 46 mm, avec la devise « Nihil ad nos quae infra nos » (Heitz, Genfer, n° 117). titre 1 er 2

Auteur(s) secondaire(s) (1)
  Vedette Fonction
  Orazio Toscanella collaborateur

Exemplaire(s) (3)
    Pays Ville Bibliothèque Vu Cote
  Allemagne Erlangen UB H00/PHL-II 528  (Le catalogue indique « Basileæ »)
  France Paris BN RES-X-2702  (Partie française)
  Pologne Varsovie BU Sd.608.3515  (La date de la partie latine a Ă©tĂ© abĂ®mĂ©e.)

Référence(s) bibliographique(s) (2)
    RĂ©fĂ©rence Auteur / Description